HTML

Iratkozz fel!

2010.08.02. 20:59

„Ami Goán történt, az Goán is marad” – zsoffi ft. szg

Ha én próbálnám meg összefoglalni Goát, az min 3 A4es oldal lenne, így inkább újra „Vengégművész” tudósít és persze kommentál kicsit… Kezdetnek annyit, hogy péntek du sikerült végre elindulni Goára, és 6 körül megérkezni a taxisokkal ellepett reptérre.

Sanitize Man kérésére már rendelkezésünkre is állt a nagy, 5 fős taxi. Suzuki Maruti. Emi gyakorlatilag a sebváltón tette meg a kb 45 perces utat.

Le a tengerpartra a szuperjó szállodából a tehenek és kóborkutyák övezte ösvényen. No, sir, no swim, just luköráund, mert ugye monsoon meg hullámok.
És tényleg. Olyan hullámok, hogy nem is mentünk be, csak lábat lógatni, letéve cuccainkat „biztonságos távolságba”. Majd egy hullám, -1 fényképezőgép meg elázott cigi.

Back, szálloda, uff. A medencében kialakított kőüléseken és bárpultnál már el is fogyasztottuk az első koktélokat. Majd - mint a kisgyerekek - megőrűltünk a gumilabdáért.

Együnk is. Javanese Duck, meg Banana leaf stuffed with chicken. Döbbenet, a tálalás is, talán a képekről majd átjön valamelyest.

Másnap spa, a vágottszemű, mindentudó lányok elintézték a körmeinket, arcainkat, lábainkat… Emi táskájából megint csak ki kellett szabadítani az egyik kislányt. (Már előre láttuk, hogy baj lesz a keralai elefántokkal…)

Monsoon, eső, medence, úszás, koktél. Jelszó: csak semmi napsütés.

Nézzük már meg a messzeföldön híres, szombat esti goai elszállást. Megérkezünk a mulatófaluba. Hasis, marihuana? No, thanks. Oh, I understand, then cocaine or heroine? No comment.

Semmi különös, az első felesig. Ott valami történt. (Tequila 350 helyi egység, Smirnoff 70…) A smirnoff emlékeztetett valamire, de nem pont italra. Azonban huss, táncraperdültünk a helyiek nagy örömére. Meg a mi megdöbbenésenünkre, a csinos, mélydekoltált lányok nem érdekelték őket, ellenben „You, guys, you’re very great dancers”, sorfalat állva, tapsolva bámulta a 2 csávót kb 20 indiai robotmozgású kölök.

/ Itt had jegyezzek meg annyit, hogy a két srác meg az egyszem miniszoknyás, szőke csajt bámulta, akiről kettőjükön kívül mindenkinek egyértelműen lejött, hogy faszi, az ádámcsutkája nagyobb volt, mint a melle. Najó, lehet, hogy Eminek sem jött le egyből, ő egész hétvégén valami másik dimenzióban volt, és királylányokat megszégyenítő módon járt egy lépéssel a föld felett./

Este még pörgés a hivatalos partyhelyen, bulitaxi vissza, egy kis őrült tengerezés, nagy hullámok stb… persze "az éjjel, soha nem érhet véget, varázsolj nekünk valami szépet". És másnap már haza is.

A többiek. Én újabb kalandra vállalkoztam…

A következő bejegyzés egyszerűen muszáj :) Tanmese arról, hogyan vegyünk éjjel repjegyet Gerinek...
Zsoffi

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csicseri borso 2010.08.04. 13:15:29

képeket! főleg a táncról!

Sanitize Man 2010.08.04. 16:22:41

és a fiú-lányról: mentségemre legyen mondva, hogy csak hátulról láttam a csizmát és a szoknyát... mikor közelről is megpillantottam, azért már eszembe sem jutott, hogy meghívjam egy italra :o :))

Blende79 2010.08.04. 23:40:31

Phuketen csak a lábukról lehet megismerni őket. Nőknek kb. 35-37 a ladyboy ok meg 40-42 körül mint valaha volt férfiak... ez a biztosabb ismérv. :)
Farangok nem mindíg szúrják ki. Jó kis játék a tippelés.
Goa partik jók a szezonban is. Calangute, Baga beach tuti helyek. :) A rikver princess től cca. 10 perc...